Friday, May 27, 2011

kau pergi jua

Teringat lagu sudirman...

Hari ini ku terima berita..
tidakku duga tak sanggup aku percaya..
sungguh terharu di hati ini...
kini...kau tlah pergi itu aku dapat

Hari msg drpd Tun..
Azureen anak kak dah dah meninggal..
Innalillah.....
6 tahun lalu aku melatih azureen untuk pertandingan bercerita peringkat zon dan mendapat tempat ke 2. Begitu juga kesyahduan suaranya yg gemersik mengalunkan nasyid.
Al Fatihah buat anak gadis kak dah.
Mudah-mudahan Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman dan yang beramal soleh.
Satu yang aku kesalkan...
selepas meninggalkan kak dah dan sks bota...
aku laangsung tak bertanya khabar....
Namun jauh di sudut hati aku amat dekat dengan kak dah sekeluarga.
Sering berdoa untuk Azureen juga.
Namun aku yakin Allah lebih kasihkannya.

No comments:

Post a Comment