Saturday, May 2, 2009

DR. NURMALIZA ;Penyuluh Ilmu IT

Pensyarah yang berjaya mengeluarkan aku dari kegelapan dunia IT


Bahasa Dalam Multimedia itulah subjek yang diajar oleh Dr. kepada kumpulan kami. Sebagai mahasitua yang memang sangat kurang mahir dengan ilmu teknologi terkini aku merangkak-rangkak dan meraba-raba mempelajari IT. Aku gagahi jua dengan segala kudrat yang ada berserta sokongan rakan-rakan yang mengerti serta orang-orang terdekat yang memahami. Moga aku mampu menggunakan segala ilmu yang aku pelajari ini untuk kepentingan diri, keluarga, profesyen dan masyarakat umumnya. Amin... amin ya Rabbul Alamin. Kalungan tahniah buat Dr yang begitu gigih mengajar kami khususnya aku yang begitu cetek ilmu IT bagi menghadapi arus dunia masa kini. Sebenarnya ketandusan ilmu menyebabkan aku semakin menolak penggunaan teknologi. Namun suntikan ilmu serta semangat yang diberi oleh Dr yang merupakan seorang pensyarah yang tegas tetapi sporting serta sangat disenangi lagi dikagumi berjaya mengubah pendirian aku itu.

No comments:

Post a Comment