Thursday, September 17, 2009

Selamat Tinggal Selamanya


Buat Avanzaku sayang, selamat jalan dan terima kasih atas segalanya jasa dan pengorbananmu kepada aku serta seluruh ahli keluargaku. Segala kenangan sepanjang kita bersama tidak akan aku lupakan selagi hayat dikandung badan.(Terdengar2 lagu malik Riduan.....Cukup sampai disini sayang, relakan perpisahan ini, Walau berat di hati... dan berat perasaan, tempuh dengan ketabahan...) Aku teringat masa kak dah berpisah dengan wiranya sebab suami tersayang nak bertukar kereta idaman, Kak Dah menangis dalam wiranya meluahkan perasaan sedih terpaksa berpisah dengan kereta miliknya yang dah dianggap sebahagian dari hidupnya. Masa tu aku tak dapat gambarkan perasaan yang Kak Dah rasakan tika itu, cuma aku dapat melahirkan rasa simpati atas apa yang dialaminya itu. Tapi bila aku dalam kerinduan kehilangan Avanzaku itu, sehingga kadang2 bergenang air mata terlihat Avanza yang sama dengan Avanzaku itu

3 comments:

  1. Ke mana perginya Avanza? Tiba-tiba terharu pula kak Nur ni.
    Tapi kalau yang lama tak pergi, tak datang pula yang baru...
    Izinkanlah Avanza pergi...

    ReplyDelete
  2. Nampaknya Oii tak baca post kemalangan yang menimpa Avanza akak tu. Apapun akak memang dah redha atas kehendak Ilahi.

    ReplyDelete
  3. apa yang dah berlaku pada avanza akak?

    ReplyDelete